Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Goodbye

Περιέργως τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι σαν να είμαι φανατική τηλεθεάτρια του Fame Story ή του Dreamshow. Κάθε μέρα και απο κάτι καινούργιο. Ο ένας κατηγορεί τον άλλο και τούμπαλιν. Ο καθένας υποστηρίζει την δική του θέση και την δική του άποψη και η μάχη των εντυπώσεων καλά κρατεί.Επειδή λοιπόν τα'χω πάρει με τις καταστάσεις που κατά καιρούς δημιουργούνται θα ήθελα να πω τα εξής.

Εγώ (που καταχωρώ τον εαυτό μου στους παλιούς της αρχικής παρέας - και την λέξη παρέα την λέω με πλήρη επίγνωση -) ξέρω να πω ότι τα κάναμε σκατά. Φύγαμε απο το blogs.gr γιατί είχαμε διαφωνίες με τους admin. Φτιάξαμε το bloghood για να είμαστε πάλι όλοι μαζί. Για να μην χάσουμε την καθημερινή μας επικοινωνία. Έγινε μαλακία με το bloghood την οποία δεν θα κάτσω τελικά να εξετάσω ποιός την έκανε και γιατί. Δεν με ενδιαφέρει.Δεν με νοιάζει ποιός διάολος είναι η BG, ασχολήθηκα μαζί της γιατί τσατίστηκα αλλά γενικότερα δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου. Όπως δεν με ενδιαφέρει αν η ΜΠ ειναι άντρας, αν είναι ο ST ή αν δεν ειναι. Δεν με νοιάζει τι δουλειά κάνουνε, τι παιχνίδια προσπαθούν να παίξουνε ή ό,τιδήποτε άλλο κάνουνε. Πως αλλιώς να το πω I dont give a fuck. Μετά έγιναν δυο blog Καπέλα και Σαλόνι. Ξεκαθάρισα απο την αρχή ότι είμαι και στα δυο γιατί έχω φίλους και στα δυο. Έχω ΦΙΛΟΥΣ. Θεωρώ φίλους μου ανθρώπους που σε κάποιες δύσκολες στιγμές μου με στήριξαν. Θεωρώ φίλους μου, επίσης, ανθρώπους που τους είδα ένα βράδυ, κάτσαμε φάγαμε, ήπιαμε, είπαμε παραπάνω πράγματα απο αυτά που λέγαμε καθημερινά στο blog.Δεν πήρα μέρος σε καμιά απο τις διαμάχες που έλαβαν μέρος και ούτε σκοπεύω να το κάνω απλά βαρέθηκα και κουράστηκα να παρακολουθώ τσακωμούς και διαμάχες. Γι'αυτό, δεδομένης της κατάστασης - την οποία ξαναδηλώνω ότι δεν γουστάρω - αποχωρώ και απο τα Καπέλα και απο το Σαλόνι. Επίσης το βλογάκι αυτό εδω θα καταστεί ανενεργό εντός των ημερών. Θα ειδοποιήσω για το νεο. Όποιος θέλει να με βρει το μειλ μου ειναι stellaeft@yahoo.gr. Επίσης κάποιοι απο τους φίλους μου έχουν και το τηλέφωνό μου. Όποιος γουστάρει ας με πάρει να πάμε να πιούμε ένα ποτάκι ή ένα καφέ.

Καλή συνέχεια και να είστε όλοι καλά.

Goodbye

21 Comments:

At 1:50 μ.μ., Blogger zouri1 said...

λυπαμαι,αν και συμφωνω μαζι σου.
απλα θελω να ρωτησω και αν θελεις απαντας.
Απο το σαλονι γιατι να φυγεις?

 
At 1:59 μ.μ., Blogger Alkman said...

Ειχα την ιδια απορια' νομιζω οτι o zouri κρατησε τη σαπουνοπερα μακρια απο το σαλονι.

 
At 2:19 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Κοριτσάκι αναμένω μειλ σου στο ennia_me_dyo@yahoo.gr με την καινούρια σου διεύθυνση.Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά.

 
At 2:32 μ.μ., Blogger divine mitsakos said...

το να πω ότι δε σε καταλαβαίνω θα ήταν ψέμα...
ελπίζω να τα πούμε κάποτε
θα σε δώ στο νέο σου μπλογκ :)

 
At 2:37 μ.μ., Blogger Stella said...

ζουρι μου φεύγω κι απο τα δυο γιατί και στα δυο υπήρξαν θέματα που με ενόχλησαν. Δεν έφταιγε πάντως κανείς συγκεκριμένα και ιδιαίτερα εσύ.
Αλκμαν δεν είναι στο χέρι του ζουρι πιστεύω να κρατήσει ό,τιδήποτε μακρυά, στο ένα υπήρχε η ΜΠ και το όλο θέμα και στο άλλο η BG και το όλο θέμα.
συγχωροκόριτσο όπωσδήποτε.

Φιλιά.

 
At 2:37 μ.μ., Blogger Stella said...

divine μου κι εγω το ελπίζω.
φιλιά πολλά

 
At 2:40 μ.μ., Blogger brainsick said...

Στέλλα απ'τη μία σε καταλαβαίνω,
αλλά δε βλέπω κάτι ανάποδο στο post του DCD,τα γεγονότα κατά τη γνώμη μου πάντα, έτσι ακριβώς έγιναν, κι εγώ διαφώνησα με τη δημοσιοποίηση αλλά τα γεγονότα είναι γεγονότα σε τελική ανάλυση.
Ελπίζω να με τιμήσεις με τη φιλία σου αν τελικά φύγεις(που δε βλέπω το λόγο)ή αν τελικά αλλάξεις το blog σου( εκεί ειδικά είναι που δεν βλέπω κανένα λόγο),περιμένω ενημέρωση στο email αλλά κι αν δε γουστάρεις πάντα φίλη μου θα σε νοιώθω.

 
At 2:46 μ.μ., Blogger zouri1 said...

καλα εχεις σκεφτει,
τι ταλαιπωρια (για σενα)ειναι να ξανστυνεις μπλογκ?
τουλαχιστον μη το κανεις αυτο,
γιατι παλι εμεις θα την πληρωσουμε:)
θα σου κανω 2 απλες ερωτησεις.
1)πως βαζουμε φωτο στο ποστ
2)πως βαζουμε link.
καλα το 2,αστο .
δεν προκειται να το μαθεις ποτε(χαχχχ)

 
At 2:52 μ.μ., Blogger Stella said...

Βρε brain καλέ μου. Είσαι φίλος μου κι εσύ και η Δέσποινα (και το bebe) και αυτό δεν αλλάζει. Το ποστ του dcdούλη δεν άλλαξε κάτι για μένα. Ουτε εξετάζω πως στ-αλήθεια έγιναν τα πράγματα. Στ-αλήθεια δεν με αφορά. Με πειράζει η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.
Σας φιλώ πολύ και τους 3. (Εσείς έχετε και το τηλέφωνό μου).

 
At 2:57 μ.μ., Blogger Stella said...

ζουρι μου δεν έχεις άδικο αλλά.... όπως και την προηγούμενη φορά κάποιο καλό παιδί θα βρεθεί να με βοηθήσει (προσφέρεσαι ?? αχ πολύ σ'ευχαριστω !)όσο για τις δυο ερωτήσεις που μου έκανες πόσο παίρνεις για να μου κάνεις ιδιαίτερα ? (ελπίζω να μην φανεί σαν χρηματισμός υπουργού η ερώτηση !)

 
At 2:58 μ.μ., Blogger Despoina said...

Στέλλα, δεν το έχουμεεεε...Στείλε please email. Φιλιά.

 
At 3:04 μ.μ., Blogger Stella said...

Δεσποινακι δεν έχω το μειλ σας καλέ !!!

 
At 3:12 μ.μ., Blogger Despoina said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 3:15 μ.μ., Blogger Despoina said...

Τώρα το έχεις ;)
Αυτό το παιδί με εντυπωσιάζει... Πανταχού παρών και τα πάντα πληρών (έτσι για να του την σπάσω) :))

 
At 5:49 μ.μ., Blogger zouri1 said...

στελλα να ξερεις οτι παντα,θα ηθελα γιατι τωρα δεν το εκανες,να μας λες τα λαθη μας και τι σε πειραζει.Ακομα μαθαινω,και εχω πολλα περιθωρια β
ελτιωσης.Ασχετα με το οτι δεν θα εισαι μελος,παντα θα υπαρχει χωρος για να μας τα χωνεις.αλλα να ξαναπερνας,μαλλον θα εχεουμε βελτιωθει.
Η διαμαχη αυτη,μας στερησε την ΤΙΜΗ,να εισαι μαζι μας.

 
At 6:07 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Κι εγώ σκέφτηκα αρκετές φορές να φύγω τον τελευταίο καιρό. Νομίζω οτι όλοι έχουν ξενερώσει λίγο πολύ. Η απόφαση σου να φύγεις δεκτή, αλλά γιατί να αλλάζεις blog? Δεν με λυπάσαι κ μένα την ασχετίδου να ψάχνω πάλι για λινκ? :-)
Κάνε κανένα σχόλιο στο blog μ όταν φτιάξεις το νέο για να μπορώ να σε εντοπίσω!
:-)

 
At 11:09 μ.μ., Blogger albano tourista said...

~Καλέ, με εκπλήσεις! Φεύγεις, πάλι!
~Μη φεύγεις, plzzz... Μμμμ... Μείνε!
~Έλα βρε Στελλάκι μου, όλο φεύγεις!
~Δε κουράστηκες, μια ζωή, με νευράκια-τσαταλάκια;
~Και τότε, με τους λαλάκες στο blgr που σε είχαν πάρει στο ψιλό, ήσουν σε freek mode και απειλούσες ότι θα φύγεις.
-Άστους να λένε...
~Θα μείνεις, έτσι;

 
At 12:35 π.μ., Blogger Zooman said...

Καλό είναι να είσαι στην παρέα μας και να διαβάζουμε ο,τι σε φωτίζει ο καλός Θεούλης!
Αλλα αν πάλι θελει η νύφη..(ο γαμπρός που είναι?????) τι να κάνουμε, θα περιμένουμε το νεο σου στέκι, λιγμ...

 
At 9:29 π.μ., Blogger kiss_my_attitude said...

zouri σ'ευχαριστώ γλυκέ μου. Πολύ.

αστεγάκι για μένα όταν τελειώνει κάτι τελειώνει οριστικά. Το νέο είναι το kiss my attitude. σμουάτς

nanti k zooman σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας. Έχω ήδη φύγει. ειμαι στο kiss my attitude.

 
At 4:16 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ελπιζω να περασεις καμια βολτα και απο εμας οταν αλλαξεις blog για να μας ενημερωσεις.
Καλα να περνας.

Νικος.

 
At 5:35 μ.μ., Blogger kiss_my_attitude said...

Νικόλα μου σ'ευχαριστω πολύ.
Το νεο ειναι αυτό απο το οποίο γράφεται αυτο το comment.
Nα'σαι καλά.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home