Τρίτη, Ιουλίου 18, 2006

Διακοπές...

Σε λίγες μέρες φεύγω για διακοπές...
Πάω να ξεκουράσω το θεϊκό κορμί μου !!!!.
Να ησυχάσω το ανήσυχο αλλά υπέροχο πνεύμα μου !!!
όλοι εσείς που ζηλεύετε .... που κοντεύετε να σκάσετε απο την ζήλια σας ..
έχετε υπ'όψη ότι :

1. θα πάω σε σπίτι φίλων οπότε α) θα αναγκαστω να κάνω δουλειές (αναγκαίο κακό όταν
φιλοξενείσαι)
β) θα αναγκαστώ να αποτάξω το σεξ (ή τουλάχιστον το
αυθόρμητο σεξ)
2. Τη μισή μέρα θα δουλεύω σε beach bar οπότε α) θα γνωρίσω καινούργιο κόσμο (καλο)
β) ενίοτε θα μου φεύγει ο πάτος (κακό)

3. Στο μέρος που θα πάω με ξέρουν όλοι (άλλοτε λειτουργεί καλά αυτό άλλοτε κακά if
you know what I mean..)

4. Αν κάποιος απο εσάς ρεμάλια βρεθεί προς Κεφαλλονιά μεριά απο 26/7 εως 10/8 call me..

5. Παραπονιέμαι, παραπονιέμαι αλλά σχεδόν πάντα περνάω καλά.

Άντε φιλιά !

8 Comments:

At 10:58 π.μ., Blogger DCD said...

Have fun baby!!! :))

 
At 11:35 π.μ., Blogger Stella said...

Μακάρι !!!
ευχαριστω dcdούλη μου. Μάκια

 
At 12:08 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Εγώ θα ευχηθώ αναπάντεχο sex!!!!

 
At 1:15 μ.μ., Blogger Mari-R1 said...

xaxa sorry_girl meta tin eyxi soy ti allo na eyxithw egw..:P Stellitsaapo to ligo poy se eida de se fovamai..na peraseis super kai rixe mia voytia sto Myrto gia mena..mploum!

 
At 2:09 μ.μ., Blogger Stella said...

Sorry girl μακάρι !!!

marirenaki θα φροντίσω να περάσω καλά. όσο για την βουτιά την έχεις

 
At 3:11 μ.μ., Blogger Η μικρή Ολλανδέζα said...

μπουμπουκι μου ανθισμένο (μ'επιασε ο Ξενόπουλος απ'τα μουτρα πρωϊ πρωϊ) Θα αγναντέυω τον Νότο απ'την Κέρκυρα και θα σου στέλνω με το αερακι ΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΙΩΩΩΩΩΩΩΝΩΩΩΩΩ!!!!

:ΡΡΡΡΡΡ

αναπάντεχο σεξ και γρήγορα μην βάλω τσι φωνές!

 
At 3:41 μ.μ., Blogger Stella said...

παλιοκόριτσο ευχαριστω πολύ !! μας υποχρέωσες !!!!!!!! ακου τα προφυλακτικά που θα λιώνει !!
ένα έχω να σου πω ΦΤΟΥ ΣΟΥ ...
Φιλάκια.

 
At 10:53 π.μ., Blogger nasir said...

και πως περασες δεν μας ειπες?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home